Kariéra

Společnost Top-in.cz je moderní správcovskou firmou pracující vyváženě pro klienty i na vlastních projektech. Působíme v prostředí podnikatelského inkubátoru, budujeme inovační centrum - takže přirozeně hledáme inovativní a kreativní spolupracovníky pro naše projekty.
 

Víme tedy přesně, čím chceme být, a proto hledáme kvalitní lidi do svého týmu. Svým lidem jsme ochotni svěřit kompetenci a odpovědnost, chceme je motivovat a rozvíjet tak, aby byli spokojeni nejen naši klienti, ale i celý pracovní tým. Jsme si vědomi, že právě schopní a spokojení lidé jsou skutečným zdrojem prosperity každé společnosti!
 

AKTUÁLNÍ NABÍDKA


Asistentka společnosti


Společnost Top-in.cz, a.s. hledá pro posílení svého týmu zaměstnance na pozici asistentka společnosti. Do náplně práce patří:


  • administrativní podpora chodu kanceláře
  • zpracování pošty společností, evidence, dokumentace, objednávky, digitalizace dokumentů
  • správa služebních cest
  • vedení agendy společností
  • komunikace s partnery a v rámci skupiny firem

Nabízíme:

  • příležitost získat zkušenosti v zázemí stabilní společnosti
  • pracovní poměr s pracovní smlouvou na hlavní pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s následnou možností uzavření smlouvy na dobu neurčitou
  • práce na plný úvazek
  • nástup 5/2016

Požadavky:

  • SŠ vzdělání – vhodné pro absolventy
  • znalost MS Office
  • znalost psaní všemi 10, AJ
  • příjemné vystupování, flexibilita, organizační schopnosti
  • schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, zodpovědnost, ochotu učit se

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na adresu: kariera@top-in.cz



Pokud vás nezaujala žádná z výše uvedených pozic a přesto máte dojem, že byste byli přínosem pro naši společnost, nabízíme také pozice na míru či možnost zahájení formou externí spolupráce. V případě zájmu o spolupráci pošlete váš strukturovaný životopis spolu s průvodním dopisem upřesňující váš zájem na adresu.


top-in.cz top-in svatopetrska

czen